خدمات دوربین مداربسته AHD و پشتیبانی آن

با دريافت اطلاعات مناسب در مورد خدمات دوربين مداربسته AHD مي توانيد انتخاب بهتري داشته باشيد مطالب ارائه شده راهنماي خوبي براي شما هستند.
انتخاب دوربين مداربسته هميشه براي متقاضيان کاري سخت و دشوار است و گاهي هم انتخاب هاي غلط موجب سر در گمي متقاضيان شده است . که اين مشکل از طريق تماس و ارتباط و مشاوره با شرکتهاي معتبر دوربين مداربسته و خدمات پشتيباني به خوبي حل شده است .و همچنين خريداري به صورت اينترنتي هم سبب رجوع حجم بسياري از متقاضيان شده است. حال در اين قسمت اطلاعات مفيدي را در اختيار شما قرار خواهيم داد. که بر اساس آن بتوانيد دوربين مداربسته خوب با خدمات عالي را در يافت نماييد.
در هنگام خريداري دقت نماييد تا دوربين مداربسته شما محدوديتي جهت اتصال به صفحات وب را نداشته باشد.لازم به ذکر است که ارائه ي خدمات دوربين مداربسته AHD اين محصول را جز محصولات رقابتي نموده است .

انواع خدمات دوربين مداربسته AHD
در اين قسمت به انواع دوربينهاي مداربسته مي پردازيم که تا به حال تنوع و گستردگي فراواني در عرصه ي محصولات سيستم نظارتي داشته است . خدمات دوربين مداربسته AHDدر حيطه ي امنيت تصويري داراي پيشرفت شايان ذکري بوده . کيفيت تصاوير به صورت مگاپيکسلي هستند از خدمات دوربين مداربسته AHD مي توان به بعد مسافتي اشاره داشت که قابليت کابل کشي تا برد مسافتي ??? را دارد .و از ديگر خدمات دوربين مداربسته AHD دستگاه DVR که قرار است ارسال تصاوير را تا فاصله ي ??? متر هم پوشاني کند.

خدمات دوربين مداربسته AHD تحت شبکه و HDCVI
نوع ديگري از سيستم هاي دوربين مدار بسته AHD دوربين هاي مداربسته HDCVI هستند که برد مسافتي کمي در اين نوع دوربين مداربسته افزايش يافته است.
نوع ديگر دوربين هاي مداربسته AHD دوربين هاي تحت شبکه هستند.اين نوع دوربين مداربسته تحت دوربين هاي مگاپيکسلي تحت بستر شبکه شناخته مي شوند که کيفيت خوبي را دارند. وضوح تصوير در اين نوع دوربين مدار بسته در حدبينابين قرار مي گيرد که تقريبا حدود ? مگاپيکسل مي باشد . ضبط و پخش تصوير آن هم توسط دستگاه DVR توسط يک کابل شبکه به نام NVR صورت مي پذيرد. برد مسافتي در اين نوع دوربين هاي مداربسته AHD هم بسيار کوتاه است.