همگام سازی تکنولوژی های روز دنیا و صنعت دوچرخه

نسل جديدي از دوچرخه هاي الکتريکي با کمک پرينتر ? بعدي
دوچرخه الکتريکي trayser از بدنه ماژولار (قطعه قطعه) براي دستيابي به آزادي عمل جهت تعمير و تعويض قطعات بهره مي برد. با در نظر گرفتن مسافراني که هر روز در رفت و آمد هستند، دوچرخه trayser متعلق به کمپانيETT مجهز به يک پدال کمکي الکتريکي است تا دوچرخه سواران را قادر سازد مسافت بيشتري را در محدوده شهري بپيمايند.
کمپاني سازنده براي اينکه دوچرخه خود را منحصربفرد بسازد، اجازه ميدهد تا بعضي از قطعات آن را با استفاده از پرينتر ? بعدي توليد کنيد و براي اين‌کار فايلهاي STL اين قطعات را در سايت خود به اشترک گذاشته است. تعداد اين قطعات زياد نيست و شامل گل‌گير، قاب گل‌گير و ترمز جلو است و شرکت سازنده قول داده که اين قطعات را گسترش دهد. زوايا، طراحي خاص و چابک آن، فشار و نيروي وارده را با دوچرخه سوار قسمت کرده و راحتي، آرامش و لذت را در سفرهاي روزانه به ارمغان مي آورد. تنها با سه ساعت شارژ، trayser مي تواند مسافت شگفت انگيز ?? کيلومتر را طي کند. با توجه به اينکه اين دوچرخه ترکيبي واقعي از نيروي الکتريکي و انرژي انسان است، هر چه نيروي وارده بر پدال ها بيشتر باشد، دوچرخه مي تواند مسافت بيشتري را با يک بار شارژ شدن طي کند.
موتور الکتريکي دوچرخه مي تواند سرعت آن را تا ?? کيلومتر بر ساعت برساند. يکي از ويژگي هاي منحصر به فرد دوچرخه، قابليت شخصي سازي آن است. به اين معنا که طيف گسترده اي از قطعات جانبي وجود دارند که توسط پرينت سه بعدي ساخته شده اند و به مشتريان اين امکان را مي دهند تا مطابق با سليقه شخصي، از آن ها در دوچرخه خود استفاده کرده و نظرات شخصي خود را در در ساخت دوچرخه اعمال کنند. مدير عامل و موسس شرکت توضيح مي دهد: «قبل از هر اقدامي براي طراحي trayser يک هدف اصلي وجود داشت که شامل ايجاد تغيير اساسي در ديدگاه مردم نسبت به دوچرخه برقي مي شد. صرف نظر از چگونگي طراحي و ساخت، محصول بايد به قدري تاثير گذار و بنيادي ساخته مي شد که بتواند نظر مردم را درباره دوچرخه هاي الکتريکي تغيير دهد.»
وي در ادامه اضافه کرد: « ما مي خواستيم اولين دوچرخه الکتريکي مطلوب و با دسترسي ايده آل را توليد کنيم تا تصوير ذهني مردم از شنيدن کلمه دوچرخه الکتريکي را به سمت اشتياق و هيجان سوق دهيم.»