درب اتوماتیک لولایی شیشه ای

درب اتوماتيک شيشه اي لولايي در امر باز و بستن درب بسيار راحت و آسان است و اين درب به کمک يک دستگاه کارت خوان و يا چشم الکترونيکي مخصوص فرمان مي گيرند .
کاربرد درب اتوماتيک شيشه اي بسيار زياد است و اين درب هاي اتوماتيک عموما در محل هايي همانند مراکز اداري و منازل شخصي و آپارتمان ها و يا مراکز و بخش هايي که رفت و امد اشخاص ناتوان و يا کم توان جسمي زياد مي باشد مورد استفاده قرار مي گيرند و کاربرد فراواني دارند .
ويژگي درب اتوماتيک لولايي شيشه اي باعث شده تا در ميان سالمندان محبوب شود چون آنها براي باز و بسته کردن درب اتوماتيک ديگر احتياجي نيست از دست هايشان استفاده کنند و خود درب به صورت کاملا اتوماتيک اين کار را براي آنها انجام مي دهد و اين روشي مناسب براي ناتوانان جسمي مي باشد .
از درب اتوماتيک شيشه اي در ديگر محل ها همانند فروشگاه هاي لوکس و بزرگ و مدارس و ايستگاه هاي مترو و بيمارستان ها و مراکز درماني و خدماتي و ... نيز مي توان استفاده نمود و انها را نصب کرد .
درب اتوماتيک لولايي به اضافه ي کاربرد و کارايي بيشمار خود از لحاظ مصرف انرژي هم بهينه و مطابق با استانداردهاي خاص خود است .
يکي از خواص و ويژگي هاي درب اتوماتيک دو لنگه لولايي اين مي باشد که هر لنگه از درب ،کاربرد فعال گرها را از هم جدا مي نمايد و لنگه متحرك کاملا اتوماتيك فعال است و لنگه ثابت با کمک آرام بند باز شود .
در زمان خريد درب اتوماتيك دقت نماييد و همانند خريد ساير کالاها و محصولاتي که نياز داريد سعي کنيد با اطلاعاتي جامع و کامل اين کار را انجام دهيد تا در اينده با مشکلي در اين زمينه روبرو نشويد و از جهت اقتصادي نيز به صرفه ترين کار را انجام داده باشيد .