10 دلیل مهم تصفیه آب آشامیدنی

1- سلامتي شما و خانواده شما طبيعت

بدن ما از 80% آب تشکيل شده است، بنابراين آب يکي از مواد ضروري براي ادامه حيات و حفظ سلامت بدن است. پزشکان نوشيدن روزانه 8 ليوان آب يا 1 ليوان به ازاي هر 10 kg وزن بدن را توصيه نموده اند.

2- کمک به حفظ طبيعت

65% بطري هاي پلاستيکي خريداري شده هر ساله وارد زمين مي شوند. با نوشيدن آب از دستگاه هاي تصفيه آب خانگي به حفظ زمين و طبيعت کمک مي کنيم.

3- کاهش ريسک آلزايمر
آلومينيوم موجود در آب آشاميدني ارتباط مستقيم با بروز بيماري آلزايمر دارد. تحقيقات نشان داده است که آلومينيوم به راحتي از بدن خارج نشده و مي تواند در مغز ذخيره شده و منجر به بيماري آلزايمر گردد.

4- صرفه جويي مالي لوله زنگ زده
اين يک حقيقت است که اغلب آب هاي بطري شده گران هستند. مطالعات اخير حاکي از آن است که درصد زيادي از آب هاي بطري شده در اغلب موارد مزيتي نسبت به آب شير ندارند. استفاده از آب تصفيه شده در منزل با دستگاه تصفيه آب خانگي موجب ضرفه جويي در هزينه و زمان صرفه جويي شده و جايگزين سلامت تري نسبت به بطري هاي آب است.

5- کاهش ريسک سرطان، ناهنجاري هاي جنيني و حمله هاي قلبي
به آب آشاميدني ما براي از بين بردن باکتري ها کلر افزوده مي شود. در حالي که مطالعات نشان مي دهد که مصرف کلر ارتباط مستقيم با بسياري از سرطان ها و همچنين ناهنجاري هاي جنيني، بيماري هاي قلبي و آسم دارد.

6- لوله ها و لوله کشي هاي قديمي

در بسياي از مناطق آب تصفيه شده پس از ترک تصفيه خانه ها، کيلومترها از ميان لوله هاي قديمي، لزج و زنگ زده عبور مي کند. قبول کردن اين فکر سخت است که ما آبي را مصرف مي کنيم که از چنين لوله هايي عبور نکرده است.

7- چاي، قهوه و غذاي تازه تر و سالم تر باکتري ها
برخلاف بطري هاي آب، به وسيله دستگاه هاي تصفيه آب شما به منبع آب دائمي تازه، عاري از آلودگي دسترسي داريد که مي تواند علاوه بر آب آشاميدني براي پخت و پز، شستشوي سبزيجات، درست کردن چاي و قهوه استفاده شود. با استفاده از دستگاه هاي تصفيه آب خانگي، شما محدوديتي در ميزان مصرف آب تصفيه شده نداريد.

8- محافظت از خانواده در مقابل باکتري ها
هنگامي که شما آب شير را با دستگاه تصفيه آب خانگي Aqua Best تصفيه مي کنيد، مي توانيد اطمينان خاطر داشته باشيد که به طور مؤثر باکتري E. coli و کيست هاي ژيارديا و کريپتوسپوريديوم را حذف کرده ايد. اين انگل ها مي توانند موجب اسهال و استفراغ و تب شوند.

دستگاه هاي تصفيه آب خانگي درصد بسيار زيادي از فلزات سنگين و مواد شيميايي نظير سرب، مس، جيوه، روي و آلومينيوم را که در آب آشاميدني يافت مي شود را بطور مؤثر حذف مي کنند.

9- حفظ زمان حفظ زمان
در اين زمانه هر دقيقه از زمان با ارزش است. استفاده از دستگاه تصفيه آب خانگي زمان مورد نياز براي جوشاندن آب، استفاده از سيستم هاي فيلتراسيون آرام و ... را کاهش مي دهد و زمان بيشتري براي لذت بردن از زندگي سالم را فراهم مي کند.

10- خطاي انساني
متأسفانه انسان ها اشتباه مي کنند. اگر بخواهيم عملياتي که در تصفيه خانه هاي بزرگ انجام مي شود را از روي مقالات و مکتوبات در منزل اجرا کنيم ممکن است با اشتباه مثلاً در دوز يک ماده شيميايي سلامت خانواده را به خطر بياندازيم.
با توجه به مطالب گفته شده استفاده از دستگاه تصفيه آب خانگي مي تواند مفيد بوده و جايگريني مناسب براي بطري هاي آب باشد.