دوربین مداربسته AHD به چه کاربرانی توصیه می گردد

از گذشته تا به امروز ازدوربين هاي مداربسته ي آنالوگ و تحت شبکه به طور يکساني استفاده مي شد اما با ورود دوربين هاي شبکه اي مختلف به عرصه رقابتي دوربين هايAHD کمي نسبت به دوربين هاي سنتي ميان عموم رواج بيشتري يافت .علت رواج اين دوربين مداربسته بر مي گردد به قدرت تطبيق پذيري آن و کيفيت بسيار واضح تصوير . نصب دوربين مداربسته

دراين قسمت قصد داريم تا شما را با انواع دوربين مداربسته AHD آشنا سازيم :

دوربين مداربسته AHD دام :

اين دوربين قابليت اين را دارد که تصاوير را با کابل هاي معمولي انتقال دهد که با توجه به کابل مصرفي کم هزينه براي کاربر بسيار هم مقرون به صرفه خواهد بود.داراي بدنه اي کاملا فلزي و ضد ضربه مي باشد که اين مورد هم از حسن هاي قابل توجه اين سيستم است. همچنين داراي لنز ورزولوشن فوق العاده قوي است که مي تواند وضوح تصوير را براي کاربر چنديدن برابر کند.

دوربين مداربسته AHD ديد در شب :

قابليت هاي اين دوربين نيز همانند دوربين دام مي باشد.

دوربين مداربسته AHD ديد در شب ? مگاپيکسلي :

اين دوربين همانطور که از نوع پيکسل آن مشخص است از کيفيت تصويري بسيار بالايي برخوردار است.و تفاوت ديگري که اين دوربين دارد قابليت انتقال تصاوير به فواصل دورتر است.

بارزترين ويژگي که در دوربين مداربسته AHD ديده شده تصاوير با همان سرعتي که دريافت مي شوند با همان سرعت هم انتقال داده مي شوند. يعني دريافت تصاوير بدون کوچکترين تاخير وحتي ذره اي کاهش وافت در کيفيت تصوير.

با بررسي اين ويژگي هاي اختصاصي در دوربين مداربستهAHD مي توان گفت که در بحث اين سيستم هاي نظارتي بحث کيفيت و انتقال تصوير و حتي نوع لنز در اين دوربين هاي امنيتي بسيار مطرح است و به دليل همين مزيت هاي منحصر به فرد است که جز محصولات پر تقاضا محسوب مي شود.پس با توجه به مزيتهاي فوق مي توان گفت که دوربين AHD بيشتر مورد استفاده ي افرادي است که کيفيت تصوير و رزولوشن تصوير برايشان از اهميت بسزايي برخورداراست.

و با توجه به اين که قابليت انتقال تصاوير در فواصل دورتر نيز وجود دارد پس اين دوربين مداربسته براي افرادي که از محل نظارتي خود دورهستند بسيار کاربرد دارد.و نيز نوع لنز که نشان دهنده ي زوم و فوکوس دقيق برجزييات تصوير است در اين دوربين ها به خوبي ديده شده و همچنين براي افرادي که قصد نظارت مستقيم و دقيق دارند بسيار مفيد فايده هستند.

حتي دوربين مداربسته براي کاربراني که فرصت مطالعه و بررسي محيط را در طول روز ندارند نيز بسيار کاربرد داشته طوري که فرصتي براي آنها مهيا شده تا با کمک اين دوربين ها ديد واضحي در شب داشته باشند.
منبع: نگا