دوچرخه مونته کارلو اعجوبه ای در خانواده دوچرخه

دوچرخه مونته کارلو يکي از جديدترين اعضاي خانواده دوچرخه هاي bestianera، توليد کمپاني T RED مي باشد که به علت تغيير شکل از حالت ورزشي به شهري، به اعجوبه اي در بين اعضاي خانواده خود تبديل شده است.
نسخه مونته کارلو از سري دوچرخه هاي T°RED-ACDD bestianera که در رويداد LikeBike monte carlo رونمايي شد، يک دوچرخه برقي است که از يک دوچرخه ورزشي به دوچرخه شهري تغيير شکل مي دهد. اين دوچرخه که توسط طراح ايتاليايي، رومولو استانکو، ابداع شده است، اين تغيير کاربري را از طريق تغيير در چرخ ها و دوشاخ جلويي انجام مي دهد. اين فرايند ساده، کمتر از ده دقيقه طول مي کشد و دوچرخه داراي يک بسته لوازم براي کمک به دوچرخه سوار نيز مي باشد. نسخه مونته کارلو ، ترکيبي از برترين ويژگيهاي دوچرخه هاي «Sport+» و « sessantaminuti» است که در نتيجه، به خوشايندترين، سبک ترين و انعطاف پذيرترين دوچرخه توليد شده توسط T°RED تبديل شده است. هدف از ساخت اين دوچرخه، دنبال کردن روحيات کاربران و تبديل آن به بهترين همراه است که آنها را قادر مي سازد تا علاوه بر بهبود رکوردهاي شخصي، با تبديل آن به يک وسيله رفت و آمد لوکس، با دوستان خود به رستوران بروند.
با وزن تنها 8/9 کيلوگرم، مونته کارلو داراي تنه فيبر کربن يک تکه بوده که به يک سيستم انحصاري ضد لرزش مجهز شده است. مزيت اين سيستم اين است که حتي در صورت تغيير شکل الاستيک عناصر نيکل و تيتانيوم، لرزش هاي وارده به فرمان و زين کاهش مي يابد. همچنين دوچرخه داراي يک موتور الکتريکي است که به طور کامل در توپي چرخ عقب جاي گرفته است. اين مزيت دوچرخه سوار را قادر مي سازد تا دوچرخه را در حالت هاي نيمه الکتريک و يا تمام الکتريک هدايت کند.