معرفی دوچرخه rubybike همه چیز در دوچرخه rubby

Rubybike يک دوچرخه مفهومي است که طراح دانمارکي، کسپر شوارتز، آن را به عنوان بخشي از پروژه نهايي خود از موسسه طراحيthe royal danish در شهر کپنهاگن دانمارک، به اتمام رسانده و شرکت kildemoes در طراحي مفهومي اين دوچرخه با او همکاري کرده است. اين شرکت بر اساس ايده افزودن و يا تغيير قطعات در محصولات مختلف ايجاد شده و اين تفکر وجه تمايز اين شرکت از ساير رقيبان است.
نتيجه اين همکاري، طراحي و ساخت دوچرخه Rubybike است. در نگاه اول، ظاهر و طراحي خاص اين دوچرخه نظرها را به خود جلب مي کند، اما اين طراح دانمارکي پا را فراتر از ظاهر گذاشته و با افزودن تکنولوژي هاي جذاب به محصول خود، آن را به يک دوچرخه همه چيز تمام تبديل کرده است است.
هرچند Rubybike يک دوچرخه پدالي به نظر مي رسد، اما قابليت اين را دارد تا به يک دوچرخه برقي نيز تبديل شود و خود را به بهترين شکل ممکن با نيازهاي مختلف مردم، منطبق سازد. Rubybike طراحي چشم نوازي دارد و داراي تنه اي جمع و جور، سبک وزن و مناسب براي حمل و نقل است و در آن به جاي چرخ هاي ?? اينچي، از چرخ هاي ?? اينچي استفاده شده است. اين مساله موجب طول کمتر دوچرخه شده و همچنين هدايت دوچرخه را راحت تر کرده است که در نتيجه، در شلوغي شهرها و ترافيک کنترل و تردد با آن ساده و لذت بخش است. علاوه بر اين، عرض کل دوچرخه با قابليت تا شدن فرمان و پدالها، بطور چشمگيري کاهش مي يابد. اين مساله، بخصوص زماني که مي خواهيد دوچرخه را در فضاي محدودي پارک کنيد يا آن را با خود به داخل قطار يا مترو ببريد بسيار کمک کننده خواهد بود. از ديگر قابليت هاي دوچرخه Rubybike، ارتقاي آن به يک دوچرخه الکتريکي بدون ايجاد تغييري در ظاهر آن است. با قرار دادن يک باتري در وسط تنه و تعويض چرخ جلو با چرخ ديگري که يک موتور الکتريکي داخلي در توپي خود دارد، دوچرخه به حالت الکتريکي تبديل مي شود. از ديگر امکانات اين دوچرخه مي توان به صفحه نمايش لمسي بر روي کرپي فرمان اشاره کرد. اين صفحه نمايش از طريق اتصال به گوشي هوشمند و از طريق مسيريابي با جي پي اس، اطلاعاتي از قبيل سرعت و مسافت طي شده و همچنين کالري سوزانده شده توسط دوچرخه سوار و همچنين اطلاعاتي درباره تماس صوتي و پيام هاي وارده به گوشي را نمايش مي دهد. بعلاوه، Rubybike به يک سيستم روشنايي هوشمند مجهز شده است که بطور خودکار با تاريک شدن هوا و همچنين هنگام ترمز گيري چراغ ها را روشن مي کند. هدف از ساخت Rubybike، عمدتا براي کساني است که به دنبال دوچرخه اي هستند که براي تردد روزانه داخل شهري مناسب، کاربردي، مفيد و بادوام بوده و در عين حال ظريف، شيک و ممتاز باشد و به راحتي بتواند خود را با نيازهاي متغير کاربران تطبيق دهد.