HD-TVI در مقایسه با عملکرد دوربین مدار بسته HD CVI

به عنوان يک رسم مشهور، صنعت ايمني شروع به توليد دوربين هاي HD و Full HD براي پاسخگويي به خواسته هاي بازار هاي نظارت ويديويي با کيفيت بسيار بالا، کرد. سيستم هاي نظارتي امروزه دوربين مدار بسته HDCVI را به عنوان هسته اصلي تکنولوژي خود دارند که در حال حاضر رهبر و پيشگام در بازار سيستم هاي نظارت آنالوگ است. با توجه به عدم وجود رقابت وارد بازار کرد اين تکنولوژي که تنها چندي پيش وارد بازار شده بود، بازار را به دست گرفت. تکنولوژي HD CVI ، ضبط ويديويي ???p HD و full HD 1080P را پشتيباني مي کند. دوربين مدار بسته HD CVI در بسياري از دستگاه هاي ضبط DVR و دوربين هاي مقاوم به شرايط آب و هوا، دوربين هاي مقاوم در برابر خرابکاري به کار برده شده است. از آنجايي که سيستم HDCVI نبايد کابل آنالوگ را تغيير دهند. هزينه هاي راه اندازي سيستم دوربين مدار بسته HDCVI، بسيار پايين ترهستند. فروش دوربين مداربسته

سيستم هاي نظارت با کيفيت بالا بر دوران ?G حکمراني مي کند، کابل انتقال داده هاي ويدئويي را تا حد زيادي بهبود داده است. در حال حاضر با اين فن آوري جديد ?G بايد در نظر گرفت که در آينده زندگي مردم تغيير خواهد کرد. سيستم هاي نظارت با کيفيت بالا براي کاربردهاي شخصي اساسا از آخرين ترفند ها هستند. وضوح بايد بي همتا باشد. پشتيباني از کارکردهايي مانند جبران نور پس زمينه (BLC)، WDR و عملکردهايي براي تعادل مناطق با رنگ زمينه بالا، وضوح بي همتا، سيستم هاي نظارت دوربين مدار بسته HDCVI را در بازار جز قدرتمند ترين سيستم ها ساخته است.

اما فراموش نکنيد که يک صنعت جديد سيستم هاي نظارت استانداردHD وجود دارد که HDTVI ناميده مي شود، که توانايي تسلط بر بازار سيستم هاي HD دارد زيرا اين يک تکنولوژي منبع باز است و به DAHUA اختصاص دارد. بنابراين تکنولوژي HDTVI به وسيله ي هر توليد کننده در بازار به تصويب خواهد رسيد. در آينده، پتانسيل براي سيستم هاي نظارت توسعه کسب و کار بر اساس سيستم هاي آنالوگ HD پايه گذاري خواهد شد و بنابراين بازار احتمالا اين گونه تقسيم خواهد شد: تعداد کمي از مشتريان خبره و فهميده به خريد سيستم هاي مانيتورينگ HD-SDI ادامه خواهند داد، برخي ديگر از آنها سيستم هاي دوربين مدار بسته HDCVI با قيمت متوسط و پايين را خواهند خريد، و بسياري از افراد که هنوز سيستم آنالوگ قديمي را تغيير نداده اند احتمالا بر روي HDTVI تمرکز خواهند کرد که يک سيستم نظارتي با بالاترين کيفيت و کمترين قيمت را فراهم خواهد مي آورد.

چرا HDTVI بهترين کيفيت/قيمت را خواهد داشت؟ خب، بزرگ ترين دليل رقابت است. همان گونه که رقابت هر دو محصول مدام بيشتر مي­شود، محصولات به طور مداوم بهبود خواهد يافت و کاهش قيمت خواهد داشت. ما انتظار داريم که بازار هر سه سيستم را خواهد پذيرفت، اما ممکن است در طي سال هاي بسياري سيستم هاي نظارت HDTVI در بسياري از خانه و تجارت يافت شود.
منبع: نگا