تابلو روان چیست؟

تابلو روان نوعی تابلوی تبلیغاتی الکتریکی است. کلیه خدماتی که به مشتری ارائه میشود و برنامه‌های تلویزیونی، منوها، تیزرها و دیگر پیغام‌ها را می‌توان از این طریق نمایش داد.
این نوع از تابلوهای ال ای دی برای اطلاع رسانی بکار می رود.از تابلوهای اطلاع رسانی شهری و ترافیکی گرفته تا بیلبردها و پرده‌های عظیم تبلیغاتی و حتی تابلوهای صرافی‌های ارز و طلا، همه در زمره تابلوهای پیام رسان قرار می‌گیرند. به بیان کلی هرجا که اطلاعاتی روی یک صفحه بزرگ برای بازدیدکنندگان وجود داشته باشد می‌توان آن را تابلو پیام رسان نامید.
تابلو ال ای دی بهترین گزینه برای اطلاع رسانی در داخل و خارج واحد های شغلی و صنفی می باشد که به دو نوع indoor و outdoor تقسیم میشوند.
بدین ترتیب پیام رسانی دیجیتال عبارت است از یک سیستم ترکیبی متشکل از سخت افزارها و نرم‌افزارهای تخصصی که امکان نمایش طیف گسترده‌ای از اطلاعات را با کاربری‌های متنوع در بستر شبکه فراهم می‌نماید.
امروزه فناوری پیام رسانی دیجیتال در جهان به عنوان ابزار بسیار نیرومند تبلیغاتی و اطلاع رسانی در اختیار بشر قرار گرفته‌است.

امتیازات و امکانات تابلو روان
کاهش هزینه‌های جاری تبلیغات
امکان نمایش انواع فایل‌های تصویری و تیزر تبلیغاتی بدون محدودیت
نمایش اطلاعات Dynamic (متحرک)
کنترل پخش نمایش از راه دور
ارسال محتوای قابل نمایش برای نمایشگرها با حداقل پهنای باند
امکان برپایی دیجیتال ساینج به صورت فعل و انفعالی (Interactive) برای پخش محتوای مورد نظر بینندگان
نمایش اخبار، عکس، فیلم، موسیقی، صفحات اینترنتی و از این دست به صورت ترکیبی
به روز رسانی محتویات یک یا چند نمایشگر به صورت کاملاً خودکار
پخش آنلاین متون و تصاویر ویژه شرکت های بورس
تابلو روان دارای یک برد کنترلر میباشد که از آن طریق متن و فایل های مورد نظر روی صفحه نمایشگر نمایش داده می شود.این متون قابل تغییر بوده و هزینه ی تبلیغات اضافه که در اکثر ارگانها صرف بنر و پوستر می شود را حذف می کند.