کارتن سازی در تهران

امروزه بسته بندی یکی از اجزا اصلی محصولات تولیدی است. کیفیت محصولات از یک طرف و تهیه و طراحی یک بسته بندی مناسب و زیبا از سمت دیگر روی جذب مخاطب و میزان فروش آن‌ها تاثیرگذار است.

یکی از روش‌های بسته بندی استفاده از کارتن بسته بندی مناسب برای محصولات است. طراحی کارتن‌های مناسب با ابعاد محصولات و استفاده از طرح‌های چاپی جذاب بروی کارتن می‌تواند در بهتر دیده شدن برند و افزایش مخاطب و میزان فروش بسیار تاثیر بگذارد.
کارتن پارت با تولید کارتن‌های باکیفیت، صفر تا صد فرآیند کارتن سازی را از طراحی تا چاپ و تولید برعهده می‌گیرد.

کارتن پارت فرآیند کارتن سازی را در 3 مرحله انجام می‌دهد:
1. طراحی و تولید قالب

2. برش ورقه‌های کارتن

3. چاپ طرح مناسب

این سه فرآیند را می‌توان مراحل اصلی تولید کارتن بسته بندی درنظر گرفت. چاپ روی کارتن به دو صورت انجام می‌شود. استفاده از چاپ مستقیم یا تک مرحله‌ای مانند چاپ فلکسو و چاپ سیلک که با وجود دقت کمتر آن در چاپ تصاویر نسبت به سایر چاپ‌ها، ولی بدلیل سرعت بالای چاپ بسیار محبوب است. کارتن پارت به عنوان یک شرکت کارتن سازی تهران کلیه خدمات تولید کارتن بسته بندی را انجام می‌دهد. شرکت کارتن پارت با سابقه ای 15 ساله و برخورداری از پرسنلی مجرب و ماشین آلات روز چاپ و بسته بندی در فضایی به مساحت 30000 متر مربع , که 10000 متر مربع اختصاص به بخش تولید دارد و 1000 متر مربع محیط اداری و رفاهی راشامل می شود, سعادت خدمتگزاری در زمینه تولید را داراست .
  شرکت کارت پارت جلب رضایت مشتری را مهم ترین هدف خود می داند ودر همین راستا خدمات زیر ارائه می دهد.

تولید با کیفیت و چاپ عالی جهت مصارف صادراتی.
امکان برنامه ریزی مشتری به دلیل زمان بندی دقیق در تولید
ارسال به موقع کالا با روشی مطمئن و مناسب
ارائه مشاوره رایگان در زمینه بسته بندی محصولات و محافظت از آن توسط کارشناسان متخصص

خدمات طراحی چاپ با به کارگیری گروه طراحی مجرب و آشنا با چاپ کارتن و طراحی روی کاغذ کرافت.