چگونه دوربین مداربسته AHD کیفیت راتغییر داد ؟

دوربين مداربسته هاي HD جديد با نام دوربين مداربسته آنالوگ نام گذاري شده اند به نام AHD که در اين نوع دوربين ها به علت اينکه به لحاظ هزينه اي مناسبند و سرعت و ذخيره انتقال و ارسال تصاوير براي کاربران موقعيت هاي بسيار ايده آلي را فراهم آورده است.
هم اکنون قصد داريم که به بررسي اين فناوري بپردازيم .و در مورد علت پيدايش اين نوع دوربين ها به اختصار بپردازيم .
ابداع دوربين مداربسته AHD توسط کمپاني Nextchip مي باشد.
در ابتدا سنسورهاي AHD کيفيتي و رزولوشني در حد ? مگاپيکسل را داشتند .اما Nextchip قادر به اين شده که تا سنسور ? مگاپيکسلي را هم باقيمتي مناسب وارد عرصه ي بازار کند .
کاربرد اين سيستم درسيستم هاي حفاظتي در جلوگيري ازارتکاب جرم در کاربردهاي صنعتي و کنترل ترافيک و امنيت نقل و انتقال مي باشد.
يکي از پيشرفت ها نسبت به گذشته اين بوده که به علت کيفيت پايين وضوح تصاوير مشکل بزرگي در ذخيره سازي و ضبط تصوير وجود داشته و مدت ها بايد بر روي آن وقت مي گذاشتيد تا به هدف مورد نظر دست يابيد که بسيار زمان بربود اما با پيشرفت هاي اخير در اين زمينه ذخيره سازي دوربين هاي مداربسته نسبت به قبل بهتر شده وحتي شما مي توانيد با هرظرفيتي که مد نظرتان است اقدام به ضبط تصاوير نماييد از ديگر مزاياي دوربين مداربسته AHD قيمت ارزان تنوع گسترده و سادگي نصب آن مي باشد. نصب دوربين مداربسته

پيشرفت در بخش کيفيت اين سيستم ها تنها حسن اين سيستم ها محسوب نمي شود و حتي پيشرفت هاي شايان ذکري در زمينه ي تجهيزات و بخش نرم افزاري هم وجود داشته است.حتي تا اين حد که دستاورد هايي در زمينه ي تشخيص حمله و شناسايي افراد مظنون و حتي شناخت نحوه ي راه رفتن اين افرد رديابي شده است. سيستم پيشرفته ي دوربين مدار بسته به شما کمک مي کند تا هرچه سريعتر به هدف نهايي خود دست يابيد.ضمن اينکه کلي هم در بخش زمان براي شما صرفه جويي خواهد شد در ارتباط با شناسايي و تشخيص صدا اينطور به شما کمک ميکند که شما را بسيار سريع از وجود خطرات احتمالي باخبر ميکند مثل شنيدن صداي شليک اصلحه و شکستن شيشه واين قبيل خطرات به سرعت شناسايي مي شود و توسط سيستم هشداري شما را از وجود خطرآگاه مي کند.

دوربين مدار بسته قادر به شناسايي و تشخيص چهره هم مي باشد. سيتم دوربين در رديابي مظنون هم کمک بسيار زيادي داشته طوري که مي توان گفت چهره هاي افراد بر اساس ويژگي هاي ظاهري فرد توسط اين سيستم شناسايي مي شود.
مزيت ديگر اين سيستم سرعت انتشار و پخش اطلاعات مي باشد.
منبع: نگا