معرفی دوچرخه لئوپارد, محصول مشترک frog و speed X

آشنايي با اجزاي مهندسي ساز دوچرخه لئوپارد
همزمان با پيشرفت روز افزون تکنولوژي در عرصه هاي مختلف ، شاهد پيشرفت صنعت دوچرخه سازي نيز هستيم. دوچرخه هاي الکترونيکي اين روزها از جايگاه خوبي بين مردم برخوردارند. از اين رو تمامي سازندگان سعي در بهبود هر چه بيشتر عملکرد اين دسته از دوچرخه ها دارند.
پس از يک سال کار، تيم SpeedX به کمک استوديوي Frog، ساختار داخلي تنه دوچرخه را به طور کامل بازسازي کرده و مسيريابي کابلي داخلي را طراحي کردند. سيستم داخلي دوچرخه لئوپارد نه تنها باعث بهبود و افزايش عمر کابل و کاهش کشش و اصطکاک آن شده بلکه آن را بسيار ساده تر و زيباتر نيز کرده است. Frog و SpeedX، رايانه هوشمند مخصوص دوچرخه سواري و کابل مسيريابي را داخل تنه کربني دوچرخه قرار داده اند. با علم به اينکه دوچرخه سواران علاقه زيادي به کسب اطلاعاتي نظير ميزان مسافت طي شده، کالري مصرف شده و... دارند، کنترل هوشمندي که در داخل فرمان دوچرخه قرار گرفته است مواردي از قبيل مسيريابي با GPS، سرعت، مسافت طي شده، شارژ، ارتفاع از سطح دريا، کالري مصرف شده و وضعيت آب و هوا را نشان داده و گزارشي تصويري با آناليزي حرفه اي را ارائه مي کند. صفحه رنگي ?/? اينچي با وضوح تصوير ???*??? به طور کامل، حتي زير تابش مستقيم نور خورشيد خوانا بوده و در نتيجه دوچرخه سواران حتي در روزهاي آفتابي به راحتي مي توانند اطلاعات را از روي صفحه بخوانند. باتري داخلي دوچرخه مي تواند تا ??? کيلومتر يا ?? ساعت مورد استفاده قرار گيرد در حاليکه تنها به نيم ساعت زمان براي شارژ شدن نياز دارد. کنترل هوشمند به يک اپليکشنِ همراه متصل است که به راحتي مي تواند اطلاعات را ثبت و ذخيره کرده و با ديگران به اشتراک بگذارد. همراه با محققان در تونل باد موسسه تکنولوژي Harbin، تيم SpeedX بيش از صد آزمايش جريان هوا را به منظور کم کردن مقاومت هوا و فراهم کردن تجربه اي از يک دوچرخه سواري بهتر و پوياتر، انجام دادند. اشتياق تيم SpeedX براي ساخت مقاوم ترين و سبک ترين دوچرخه برقي براي پيمودن راه ها موجب شد تا بيشترين وسواس را در ساخت تنه فيبر کربني به خرج دهند. محاسبه و تعيين سختگيرانه موقعيت، زاويه و ضخامت تک تک فيبرهاي کربني «T1000» هنگام جايگذاري، با استفاده از تکنولوژي برش پيشرفته و محاسبات علمي، منجر به توليد کربن با کيفيتي بي نظير شده است. Frog ظاهري ساده، شيک و سرزنده با تمي تاريک تر و زيبايي بيشتر را به لئوپارد بخشيده است. با پنهان سازي هوشمندانه ترمزها و کابلها در دو شاخ جلو، نه تنها مقاومت هوا در برابر دوچرخه کمتر شده، بلکه اندازه دوچرخه نيز کوچک تر و مناسب تر شده است. در تنه دوچرخه نقاط بحراني تقويت شده که استحکام دوشاخ جلو و توپي تنه لئوپارد را به ارمغان آورده است و همه اين ها در حاليست که دوچرخه تنها ?/? کيلوگرم وزن دارد.