راهنمای راه اندازی و خرید کارواش بخار

آیا شما می خواهید یک کارواش راه اندازی کنید؟
چقدر از شغل کارواش اطلاع دارید؟
سرمایه شما چقدر است؟
چقدر فضا برای راه اندازی کارواش لازم است؟
آیا می دانید درآمد شغل کارواش چقدر است؟
چه چیزهایی برای تاسیس یک کارواش لازم داریم؟
آیا با وجود بخار دیگر نیازی به آب نیست؟
همه این سوال ها برای شما مطرح است. این مطلب را دنبال کنید تا به پاسخ سوال هایتان برسید.
قبل از اینکه اقدام به خرید دستگاه کارواش بخار نمایید دانستن چند نکته ضروری است.
قبل از خرید یک دستگاه کارواش بخار شما نیاز دارید که کارکرد بخار را بشناسید.
بخار یک مقوله جدید در بحث شستشو و کارواش است. این را بدانید که بخار نمی تواند جایگزین کامل شستشوی سنتی با آب شود. بخار مزایا و قابلیت های خاص خودش را دارد که کار شما را برتر و متمایز می کند. برای راه اندازی یک کارواش تجهیزات شستشو با آب نیاز است. روش شستشوی سنتی به قوت خود باقی است. اما بخار یک مکمل برای کار کارواش است.

در لینک زیر خصوصیات بخار به صورت تصویری تشریح شده است:

نمایش تصویری خصوصیات بخار

اگر شما می خواهید متمایز از دیگر کارواش داران و به روز کار کنید بخار گزینه خوبی برای شماست.

شستشوی با آب نمی تواند کنار گذاشته شود. مثلا برای تمیز کردن یک خودروی خیلی کثیف که گل های سنگینی دارد ابتدا باید از فشار آب استفاده کرد بخار برای قسمت جلادهی و برق انداختن در انتهای کار یک تفاوت چشمگیر را ارائه می دهد.

شستشوی گل و لای خودرو

یا در بحث داخل شویی برای خودروهایی که کثیفی شدیدی دارند و مدت زیادی است تمیز نشده اند شستشو با آب توصیه می شود. بعد از آن بخار شفافیت و آهار خوبی را به صندلی ها می دهد و همه چیز براق می شود. مانند اتو کردن عمل می کند.

شستشوی صندلی های ماشین با یخار

کارواش داران حرفه ای که سالها با آب کار کرده اند می توانند به راحتی تمایز استفاده از بخار را درک کنند. با توجه به ویژگی های گفته شده در مورد بخار متوجه خواهید شد که بخار به نوبه خود یک بخش مجزا و مستقل از روند شستشوی خودرو است. کسانی که کار با بخار را تجربه کرده اند هر کدام در موردی زبردست شده اند و اینکه چگونه بتوان از بخار استفاده کرد به چیرگی و هوش و زکاوت شما برمی گردد. برخی افراد بر این تصورند که بخار جایگزین کامل آب است و با سرعت و بدون زحمت معجزه می کند و یک ماشین تمیز و برق افتاده را تحویل شما می دهد. در صورتی که در هر کاری فوت و فنی وجود دارد و هیچ کاری بدون مهارت و سعی و تلاش، فوق العاده از آب در نمی آید.

افرادی که در کار با کارواش بخار موفق بوده اند توانسته اند با استفاده از هوش و زکاوت خود و با تلاش، کاری متفاوت ارائه دهند و مشتریان زیادی را جذب کنند، در مقابل افرادی هم که یک ذهنیت اشتباه در مورد بخار داشته اند و تازه کار بوده اند و به دنبال راحتی و زحمت کم بوده اند نتوانسته اند استفاده لازم از آن را ببرند و موفق نبوده اند.

قبل از شروع هر کاری باید تمام جوانب آن را سنجید و با انتخاب مناسب و سعی و تلاش در آن کار موفق شد.