دوربین مداربسته HDCVI وخدمات ویژه

در اين نوع از دوربين دريافت تصاوير از طريق کابل کواکسيکال صورت مي گيرد.تصاوير با وضوح بسياربالا را ميتوان از طريق کابل کواکسيکال دريافت نمود. که در نصب دوربين مداربسته hdcvi ممانعتي در استفاده از کابل هاي مصرفي تا به حال ديده نشده که جز مزيت هاي خوب اين سيستم به شمار مي رود .

دوربين مداربسته hdcvi و خدمات ويژه آن را بهتر بشناسيد:
يکي از خدمات قابل توجهي که اين سيستم فراهم آمده است ارسال هماهنگي سيگنالي وعدم استفاده از فشرده سازي تصوير است و در نهايت ارسال تصاوير زنده بر روي دوربين مدار بسته مي باشد.
جهت ذخيره و جمع آوري و ضبط اطلاعات ورودي طراحي يک سيستم dvr براي اين نوع از دوربين مداربسته hdcvi يک امر بسيار ضروري است.از ديگر مزيت هاي اين سيستم اشاره مي شود به همان کابل کواکسيکال که نياز به کابل کشي در نصب دوربين مداربسته را در اين سيستم ها را برطرف نموده است.
تغييرات چشمگيري که در اين نوع از دوربين ديده شده به طور مثال جبران نور پس زمينه که به تعادل کنتراست مربوط مي باشد و اين مشخصه سبب شده تا اين تکنولوژي جز قدرتمندترين محصولات محسوب گردد.
و حتي در عرصه ي رقابتي به علت ارزان بودن هزينه و نصب آسان و راحت نيز از دوربين هاي hd-sdi در اين زمينه پيشي گرفته و با وجود تکنولوژي انحصاري DAHVAپس از گذشت زمان مي تواند سهم بيشتري از بازار را به خود اختصاص دهد.
يکي ديگر از برتري هاي دوربين مداربسته hdcvi قابليت ارسال سيگنال به صورت ? مسيره مي باشد.در عين حال که با سيگنال ويديويي هم مطابقت و هماهنگي دارد.

استفاده از دستگاه dvrويژگي خاصي را به سيستم دوربين مداربسته hdcvi مي دهد. بدين ترتيب که شما با استفاده از عمليات دستگاه dvr مي توانيد هر تغييري که مد نظرتان بود منجمله : فوکوس بر تصاوير و حتي حرکت تصاوير و…را داشته باشيد.
منبع: نگا