درب اتوماتیک تاشو شیشه ای

حتما همه شما کم و بيش با درب اتوماتيک آشنايي داريد و درباره ي ان مطالبي را شنيده ايد ، درب اتوماتيک تنوع زيادي دارد و در انواع مختلفي در بازار عرضه و ارائه مي گردد که بي شک يکي از مدل هاي رايج درب هاي اتوماتيک که کاربرد و استفاده ي ساده و اساني را دارند همان نوع درب هاي تاشو شيشه اي فولدينگ يا همان اتوبوسي مي باشند .
درب اتوماتيک تاشو در يک عرض محدود بيش ترين مقدار براي باز شدن را ارائه مي دهد و از جهت سرعتي هم بسيار خوب بوده و عملکردي مناسب دارد .
معمولا کاربرد اين درب اتوماتيک شيشه اي براي زماني است که باز شوندگي دهانه درب ورودي بسيار کم و محدود بوده ولي ما به مقدار باز شوندگي بيش تري نياز داريم و در اين حالت مي توانيم از درب شيشه اي تاشو استفاده نماييم که مي شود گفت بيشتر از 85 درصد از عرض کل دهانه بازشو در اين درب اتوماتيک مفيد و موثر واقع خواهد شد و از ان استفاده مي گردد .

درب اتوماتيک فولدينگ به لحاظ استفاده ساده از آن از جمله انواع رايج ميباشد با استفاده ي فراوان بين عموم و مورد توجه همه قرار مي گيرد. از درب اتوماتيک تاشو شيشه اي معمولا در کارخانه ها و مراکز بيمارستاني و تجاري ، بانک ها و اداره هاي خصوصي و دولتي بهره مي گيرند .
ساختار و شکل درب اتوماتيک شيشه اي تاشو درست مشابه با درب اتوماتيک لولايي مي باشد ولي اين دو با هم تفاوت هايي هم دارند و کاملا مشابه نيستند .