تصفیه آب با دستگاه تصفیه آب خانگی ! چگونه؟

بهترین مدل های دستگاه تصفیه آب خانگی کدامند؟ قیمت دستگاه تصفیه اب خانگی چقدر است؟ کاربرد دستگاه تصفیه آب چیست؟ 

چرا دستگاه تصفیه آب خانگی ؟
دستگاه تصفیه اب خانگی معمولا در محل مصرف آب شرب مانند آشپزخانه ، آبدارخانه ، آبخوری و ورودی انواع آبسردکن ها و یخچال ها نصب شده و توسط شیری مجزا مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه تصفیه آب واترسیف دارای انواع مختلفی از لحاظ سیستم تصفیه می باشد که هر کدام از آنها دقتی متفاوت دارند. بدین ترتیب هر مصرف کننده می تواند با توجه به کیفیت آب در دسترس خود مدل دستگاه اب تصفیه کن خود را انتخاب کند. تفاوت عمده این مدل ها در سیستم تصفیه ، دقت ، تعداد و نوع فیلترها ، محل نصب و امکانات دستگاه می باشد.

دستگاه های خانگی تصفیه آب با توجه به مدل انتخاب شده، می توانند در زیر سینک ظرفشویی ، روی میز و یا پیشخوان آشپزخانه قرار بگیرند. جایی که در واقع آخرین نقطه شبکه توزیع آب شهری بوده و نقطه به مصرف رسیدن اب می باشد. به این ترتیب درست قبل از به مصرف رسیدن آب ، کلیه املاح و ناخالصی ها و ترکیبات مضر نظیر : گل و لای ، زنگ لوله ها ، نیترات ، سرب ، آرسنیک ، کلر ، کادمیوم و ... از آب حذف می شوند و آبی سالم و گوارا تولید شده و در منبع دستگاه تصفیه ، ذخیره می شود. آب تصفیه شده در هر لحظه از شبانه روز از طریق یک شیر برداشت مجزا ، در دسترس شما و خانواده تان قرار می گیرد.


نکات مهم در خرید دستگاه های تصفیه آب
امروزه افزایش املاح و آلودگی های آب تحت تاثیر عواملی چون افزایش جمعیت ، افزایش آلاینده های صنعتی ، فرسوده بودن سیستم های انتقال آب شهری و بعضاً بیماری های عفونی مردم را آگاهانه و منطقاً به سمت دستگاه های تصفیه خانگی آب کشانده است و در این میان هم گروهی سود جو با واردات قطعات بدون استاندارد و تجهیزات بی کیفیت دستگاه های تصفیه آب سعی در سوء استفاده دارند که در ادامه مهمترین نکات در خرید دستگاه تصفیه اب را مرور می کنیم.

تصفیه آب با دستگاه ارزان قیمت !
به دنبال دستگاه ارزان قیمت باشیم یا دستگاه با قیمت مناسب؟ فراموش نكنید میان قیمت ارزان بودن و داشتن قیمت مناسب تفاوت زیادی وجود دارد. آنچه واضح است اینست كه نمیتوان كیفیت عالی، استانداردهای معتبر جهانی، بكارگیری متخصصان در ساخت و خدمات گسترده، گارانتی و ... را فدای قیمت ارزان کرد.
در خرید دستگاه های تصفیه آب بیش از هر كالایی دقت كنید ، خرید یک تلویزیون بی كیفیت در بدترین حالت ممكن منجر به ضرر مالی میشود اما خرید یک دستگاه تصفیه آب بی كیفیت منجر به ورود مواد مضر به بدنتان در هر لیوان آب مصرفی شما در شبانه روز خواهد شد. در انتخاب میان خرید یک دستگاه بدون استاندارد معتبر و شناسنامه از یک نمایندگی غیررسمی و نخریدن این دستگا های ضروری ، گزینه پیشنهادی ما گزینه دوم است .
دستگاه تصفیه آب خود را از میان برندهای معتبر ، نمایندگی های معتبر و با گارانتی معتبر تهیه نمایید.

مخزن دستگاه های تصفیه اب
از اشتباهات رایج در میان خریداران دستگاه های تصفیه آب می توان به دقت ایشان اشاره کرد، این در حالیست كه مخزن باید متناسب با میزان مصرفتان باشد و هیچ تاثیری بر توانایی دستگاه ندارد. بطور مثال خانواده كم جمعیتی كه مصرفش 3 تا 5 لیتر در روز است باید نهایتاً از مخزن شش لیتری استفاده كند تا حداقل یک بار در روز مخزن دستگاه خالی و آب تازه جایگزین آن شود. برای مصارف بیشتر بالطبع استفاده از مخازن دوازده لیتری توصیه میشود.