تشخیص دستگاه تصفیه آب استاندارد از غیر استاندارد

تشخیص دستگاه تصفیه آب استاندارد ازغیر استاندارد - دستگاه تصفیه آب استاندارد و غیر استاندارد را چگونه از هم تشخص دهیم؟ بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی RO شش مرحله ای کدام دستگاه تصفیه آب است؟ نکات مهم در خرید آب شیرین کن های استاندارد و با کیفیت و تفاوت دستگاه های تصفیه آب ارزان قیمت بی کیفیت - شما برای خرید تصفیه آب مناسب بیش از هرچیز نیازمند اطلاعات کافی درباره دستگاه های تصفیه آب خانگی هستید. دستگاه تصفیه آب خانگی مناسب می بایست باکیفیت ، بهداشتی و استاندارد باشد. انتخاب چنین دستگاه تصفیه آبی ، تابع نکات ریز و درشت بسیاری است که شما بعنوان خریدار می بایست قبل از خرید، به آنها توجه کنید.
تشخیص دستگاه تصفیه آب استاندارد از غیر استاندارد
جهت انتخاب بهترین دستگاه تصفیه آب ، قبل از هرچیز می بایست درباره وضعیت فعلی آب مصرفی خود اطلاعات مختصری را کسب کنید. منابع تامین آب مصرفی ، آلاینده های احتمالی موجود در آب ، میزان و نوع مصرف آب و … از جمله نکاتی هستند که در نوع و قیمت دستگاه تصفیه آب تاثیر گذار هستند.
علاوه بر این اگر می خواهید در انتخاب و خرید تصفیه آب خانگی ، موفق عمل کنید می بایست اطلاعات مفیدی نیز در باره اجزا و قطعات دستگاه تصفیه آب و نحوه عملکرد آنها داشته باشید. در سالهای اخیر استقبال خانواده ها از این محصولات ، زمینه را برای قاچاقچیان کالا و توزیع کنندگان سودجو فراهم کرده است تا با وارد کردن دستگاههای تصفیه آب تقلبی و غیر بهداشتی و با سوء استفاده از نا آشنایی خانواده ها با این محصولات ، علاوه بر تحمیل هزینه های زیاد به مصرف کنندگان ، سلامتی آنها را نیز به خطر اندازند.
بنابراین قبل از اینکه در بازار ، به دنبال دستگاه تصفیه آب مناسب خود باشید، می بایست اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید. شرکت عمران سازان مهاب به عنوان نماینده انحصاری دستگاه تصفیه آب خانگی واترسیف در خاورمیانه ، افتخار دارد که تجربیات خود را در اختیار شما قراردهد. شما می توانید با مطالعه نکات راهنمایی که درباره خرید دستگاه تصفیه آب خانگی در مقالات تصفیه آب سایت شرکت عمران سازان مهاب ذکر شده است، اطلاعات خود را در این باره ارتقا دهید. همچنین می توانید با تماس با شرکت عمران سازان مهاب، از مشاوره رایگان کارشناسان و متخصصان شرکت عمران سازان مهاب در خصوص خرید دستگاه تصفیه آب استاندارد، استفاده کنید.

قیمت دستگاه تصفیه مهمتر است یا کیفیت و استاندارد بودن آن؟
با توجه به فراوانی دستگاههای تصفیه آب با مارکهای مختلف در بازار، ممکن است یکی از ملاکهای انتخاب شما برای دستگاه مناسب قبل از هر چیز، دستگاه تصفیه آب ارزان قیمت باشد. بسیار مشاهده شده است که فروشندگان نا آگاه نیز به این موضوع دامن زده و ذهن مشتری را به سمت خرید دستگاه ارزان تر هدایت می کنند. اما باید توجه داشته باشید قیمت ارزان نه تنها ملاک خوبی برای تصمیم گیری نیست، بلکه می تواند دلیل خوبی برای نخریدن دستگاه باشد!

دستگاه تصفیه آب مستقیما با بهداشت خانواده و فرزندان شما در ارتباط است. بسیاری از دستگاههای تصفیه آب ارزان قیمت هستند از مواد اولیه نامرغوب و غیربهداشتی ساخته شده اند. پلاستیک به کار رفته در بدنه آنها، از نوع نامرغوب و بازیافتی است و به جای استفاده از کربن مناسب در فیلترهای کربنی، از زغال سنگ استفاده شده است که حاوی فلزات سنگین می باشند. این دستگاهها در شرایط نامناسب بهداشتی تولید می شوند و مجموع این عوامل باعث می شود قیمت تمام شده آنها کاهش پیدا کرده و ارزان تمام شوند.

مراحل تصفیه بیشتر نشانه کیفیت بالاتر نیست

متاسفانه به دلیل تبلیغات نادرست بسیاری از وارد کنندگان غیر متخصص و ناآگاه دستگاههای تصفیه آب، یکی از ملاکهای تصمیم گیری مشتریان، تعداد مراحل تصفیه آب می باشد. باید بدانید کیفیت قطعات بکار گرفته شده در دستگاه تصفیه آب مهمتر از تعداد مرحله دستگاه تصفیه آب خانگی فناوری اسمز معکوس است.

مراحل دستگاه تصفیه آب استاندارد خانگی
» تشخیص دستگاه تصفیه آب استاندارد از غیر استانداردمرحله فیلتر الیافی دستگاه تصفیه آب استاندارد جهت حذف مواد معلق نظیر گل و لای، شن و ماسه و زنگ لوله ها
» مرحله فیلتر کربن دستگاه تصفیه آب استاندارد جهت حذف کلر، گازهای شیمیایی و بوی نامطبوع آب

» مرحله اسمز معکوس (RO) دستگاه تصفیه آب استاندارد جهت حذف ناخالصی ها و سموم محلول در آب

» مرحله فیلتر کربن نهایی دستگاه تصفیه آب استاندارد جهت حذف بوی احتمالی ناشی از ماندگی آب در منبع دستگاه

بنابراین دقت لازم برای شناخت دستگاههای تصفیه آب غیر استاندارد و غیر بهداشتی را داشته باشید تا مناسبترین و بهترین دستگاه تصفیه آب را برای منزل خود انتخاب کنید.

خرید بعد از آشنایی با عملکرد دستگاه های تصفیه آب استاندارد
قبل از خرید دستگاه تصفیه آب، ابتدا از طریق وب سایتها و کتابهای معتبر اطلاعات کافی در زمینه آب و تصفیه آب کسب کنید و با آگاهی کافی دستگاه مناسب را انتخاب نمایید. لازم به ذکر است کارشناسان و متخصصین شرکت عمران سازان مهاب، آماده ارایه هرگونه مشاوره تلفنی و یا حضوری در این خصوص می باشند. جهت اخذ مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

ظاهر دستگاه آب تصفیه کن خانگی مهمتر است یا استاندارد آن؟
آنچه قبل از ظاهر شیک و یا گول زننده یک دستگاه آب تصفیه کن خانگی ، در اولویت اول قراردارد، بهداشتی بودن و استاندارد بودن یک دستگاه آب تصفیه کن خانگی است. مشاهده شده است که بسیاری از تولید کنندگان سودجو با اضافه کردن قطعات بی مصرف و اضافی به دستگاه ، سعی کرده اند با استفاده از ناآگاهی مشتری، دستگاه تولیدی خود را دقیق تر و یا با کیفیت تر جلوه دهند. وجود برخی از این قطعات هیچ کاربردی ندارد و هیچگونه اطلاعات کاربردی به شما نمی دهد. حذف آن ها نیز هیچ لطمه ای به فرآیند تصفیه آب نمی زند. لذا قبل از اینکه تحت تاثیر این اقلام قرار بگیرید از خودتان سوال کنید: این قطعه چه کاربردی دارد و چه ربطی به تصفیه آب دارد؟

خرید آب تصفیه کن غیر استاندارد بخاطر هدیه ؟
در بین بسیاری از دستگاههای آب تصفیه کن غیر استاندارد عرضه هدایایی نظیر: فیلتر اضافی، تی دی اس متر و … همراه با دستگاه مرسوم شده است. عرضه این هدایا به خودی خود بد نیست. اما نباید تبدیل به ملاکی برای تصمیم گیری شما شود. به این فکر کنید که در صورت غیر استاندارد بودن و نامرغوب بودن دستگاهی که قصد خرید آن را دارید، چندین برابر قیمت این هدایا را باید صرف مصارف پزشکی و یا تعمیرات دستگاه کنید. لذا قبل از هیجان زده شدن، به نکات مهمتری نظیر: بهداشتی بودن و استاندارد بودن دستگاه فکر کنید.