ترکیب تکنولوژی و ورزش در محصول جدید کمپانی وانموف

کمپاني Vanmoof با ارائه دوچرخه S الکتريکي متصل به گوشي هوشمند، طي کردن مسافت هاي طولاني را راحت تر کرده است. کمپاني هلندي Vanmoof با درک موانع موجود براي استفاده از دوچرخه هاي الکتريکي، محصول منحصر به فردي به بازار ارائه کرده است که ويژگي اتصال به گوشي هوشمند در آن، صاحبان دوچرخه را قادر مي سازد تا سرعت حرکت را تنظيم کرده و مکان آن را با استفاده از جي پي اس داخلي رديابي کنند.
دوچرخه ي الکتريکي جديد کمپاني وانموف،علاوه بر ظاهري شبيه به دوچرخه هاي معمولي، سه تفاوت عمده ديگر نيز دارد: با موتور قابل تقويت دوچرخه ي الکتريکي، نيازي به پدال زدن نيست؛ قفل شدن بدون نياز به کليد و قابليت اتصال به اينترنت، از ديگر ويژگي هاي دوچرخه ي الکتريکي هستند. تايز کارليير، يکي از موسسان Vanmoof در مراسم معرفي اين محصول ذکر کرد: «در ارائه محصول جديد، ما مصمم به ساخت دوچرخه اي بوديم که علاوه بر ظاهر زيبا و جذاب، عملکرد دروني آن نيز ارتقا يافته و با ويژگي هاي ظاهري آن تطابق داشته باشد.» وي در ادامه افزود: « ما اطمينان داشتيم که يکي از هوشمندترين دوچرخه ها را خواهيم ساخت که با پيشرفت تکنولوژي همگام شده و پاسخگوي نياز بسياري از مردم در سرتاسر کره خاکي براي تردد با دوچرخه خواهد بود.» يکي از دوچرخه هاي تحسين برانگيز سال ???? در آمستردام هلند، اولين نسخه از مدل «الکتريکي» کمپاني Vanmoof بود.
اکنون در محصول به روز رساني شده اين کمپاني، تغييراتي اعمال شده است که مي توان به افزايش يکپارچه سازي الکترونيکي در داخل بدنه دوچرخه و استفاده از تکنولوژي هاي جديد در آن، اشاره کرد.
يکي ديگر از تغييرات تحسين برانگيز دوچرخه الکتريکي S، افزايش مسافت طي شده است. اين دوچرخه در مقايسه با نسخه قبلي خود، مسافتي ?/? برابر بيشتر از قبل مي پيمايد که اين ويژگي، راه حلي ايده آل براي کساني است که همواره به جهت پيمودن مسافت هاي طولاني، قادر به استفاده از دوچرخه نبوده اند.
يکي ديگر از اجزاي جالب دوچرخه، سيستم قفل بدون کليد است که از فناوري بلوتوث براي تشخيص و تاييد صاحب دوچرخه و باز کردن خودکار قفل استفاده مي کند. صفحه نمايش لمسي، جزئياتي از قبيل سرعت، مسافت طي شده، قدرت دوچرخه و عمر باتري را به تصوير مي کشد.
دوچرخه الکتريکي S کمپاني Vanmoof در رنگهاي خاکستري، مشکي و همچنين بصورت محدود با رنگ سفيد موجود است. کارليير در ادامه خاطرنشان کرد: «صرف نظر از پتانسيل بالاي دوچرخه برقي براي بهبود اساسي در جابجايي همه افراد، تاکنون اين دوچرخه ها در ميان نسل کودک و نوجوان جزو محبوب ترين ها بوده اند.» وي همچنين افزود: «ما باور داريم که اين هماهنگي منحصر به فرد فناوري هاي هوشمند، افراد بيشتري را جذب خود کرده و افراد بسيار بيشتري را نيز براي تردد با دوچرخه ترغيب خواهد کرد، به ويژه کساني که مسافت براي آنها مانعي بزرگ محسوب مي شده ولي اکنون مي توانند با دوچرخه الکتريکي S، سريعتر و راحت تر از هر زمان ديگري به مقصد خود برسند.»